14 Οκτ 2013

Επί Τροχάδην από το χθεσινό ΠΑΡΟΝ

  -Σημειωτόν.. 
Ενώ ως το τέλος Οκτωβρίου αναμένεται να ξαναρχίσει ο έλεγχος της ελληνικής οικονομίας από την τρόικα, ανησυχία προκαλεί νέα έκθεση του ΔΝΤ στην οποία κρίνονται αναγκαία για τη περαιτέρω δημοσιονομική προσαρμογή επιπλέον μέτρα ! (συμπεριλαμβανομένων των φορολογικών παρεμβάσεων) ύψους 3,5% του ΑΕΠ (ήτοι 6,8 δισ. ευρώ περίπου) την τριετία 2014-2016. Το ΔΝΤ λέει ακόμη ότι αναμένει μηδενικό πρωτογενές έλλειμμα για φέτος. Σε ό,τι αφορά το ελληνικό χρέος θεωρεί δεδομένο και εκ των ων ουκ άνευ ένα νέο κούρεμα με εμπλοκή του επίσημου τομέα (OSI), για να μειωθεί στο 124% του ΑΕΠ ως το 2020, πιέζοντας ασφυκτικά την ΕΕ που αντιστέκεται.

Τον κώδωνα του κινδύνου σχετικά με την ύπαρξη δημοσιονομικού κενού από τα μέσα του 2014 και την αδυναμία εξυπηρέτησης του χρέους, κρούει και το Γραφείο Προϋπολογισμού της Βουλής. «Μια νέα δανειακή σύμβαση δίνει μόνον προσωρινή λύση για ένα-δύο χρόνια και αναβάλλει την αντιμετώπιση του μείζονος προβλήματος» που είναι ο όγκος του χρέους, επισημαίνει. Προσθέτει δε ότι «είναι ψευδαίσθηση» το να αναμένουμε επιστροφή στις αγορές μετά το 2014, και εκτιμά ότι το χρέος δεν μπορεί να γίνει βιώσιμο χωρίς νέα αναδιάρθρωση.

Τι απαντά το υπουργείο Οικονομιών; «Νέα μέτρα ύψους 6,7 δισ. ευρώ εκτιμά το ΔΝΤ ότι απαιτούνται στην τριετία 2014-2016 ώστε να επιτευχθούν οι δημοσιονομικοί στόχοι. Το υπουργείο Οικονομικών αμφισβητεί την αξιοπιστία της εκτίμησης και υποστηρίζει ότι σε κάθε περίπτωση δεν θα ληφθούν οριζόντια μέτρα».  

Μάλιστα.. Τα ίδια και τα ίδια. Μια αδιέξοδη επαναλαμβανόμενη πολιτική , χωρίς προοπτική-χωρίς Ανάπτυξη. Χωρίς πνοή, αφού δεν συμπεριλαμβάνει καν στη λογική της την ανάγκη Παραγωγικής ανασυγκρότησης της χώρας.

Εξάρτηση, υποτέλεια, εθελοδουλεία: Δυστυχώς, αυτά είναι τα χαρακτηριστικά των σημερινών διαχειριστών στην Πατρίδα μας.

 - Στο μεταξύ, βρήκαν ευκαιρία και απαιτούν το κλείσιμο 22 ελληνικών αεροδρομίων

Η εισήγηση επανέρχεται στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων από την τρόικα μερικούς μήνες μετά την απόρριψη της από το αρμόδιο υπουργείο και αφορά κυρίως απομακρυσμένα νησιά, αλλά και αρκετούς τουριστικούς προορισμούς

  Όπως αναφέρει το prismanews.gr, η εισήγηση επανέρχεται στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων από την τρόικα και αφορά στο κλείσιμο αερολιμένων : συγκεκριμένα τα αεροδρόμια: Σητείας, Αλεξανδρούπολης, Αράξου, Καλαμάτας, Νέα Αγχιάλου, Λήμνου, Χίου , Καστοριάς, Κοζάνης, Ιωαννίνων, Σκύρου, Σύρου Ικαρίας, Λέρου Καρπάθου, Νάξου, Πάρου, Μήλου, Κυθήρων, Αστυπάλαιας, Καστελόριζου και Κάσσου.

Πληροφορίες αναφέρουν ότι η επαναφορά της συγκεκριμένης πρότασης συναντάει ήδη ισχυρές αντιστάσεις, καθώς το κλείσιμο αυτών των αεροδρομίων θα απέκλειε χιλιάδες πολίτες που ζουν στα νησιά της λεγόμενης άγονης γραμμής, ενώ θα τορπιλίσει οποιαδήποτε προσπάθεια τουριστικής ανάπτυξης.

 Άλλο ένα κτύπημα στην ελληνική Περιφέρεια, θα προσθέταμε εμείς.


ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
e-mail: gpapagian@in.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: